Event rooms

Uw zakelijke event in een unieke omgeving!

Vergaderen op een bijzondere locatie? Een personeelsuitje met de afdeling? Een vrimibo na een lange werkweek?

Laat u inspireren in het Limburgse Heuvelland en maak uw meeting tot een ongeëvenaard succes! Uiteraard mag deelname aan een activiteit niet ontbreken! Een rondje over de kartbaan, codes kraken in een escape room of collega’s een verfdouche geven in onze paintballarea. De perfecte onderbreking van uw evenement.

Ontdek de mogelijkheden
  • 6 Verschillende event rooms
  • Ruimtes tot 200 personen
  • Diverse opstelling mogelijkheden
  • Beamers, whiteboard, flip-over beschikbaar
  • Koffie, thee, water en vlaai optioneel
  • Ontbijt, lunch en diner mogelijkheden
  • Combineren met activiteiten
  • Ook buiten reguliere openingstijden beschikbaar!

Event rooms

Maak uw event tot een ongeëvenaard succes!

Powerarea biedt diverse ruimtes welke ingericht kunnen worden naar uw wens. Variërend van 10 tot 200 personen en voorzien van diverse presentatiemiddelen, zoals een beamer en whiteboard.

Voor iedere gelegenheid
  • Vergaderen
  • Productpresentaties
  • Trainingen
  • Kick-off meeting
  • Teambuilding
  • Office for a day

Uw all-in locatie voor meeting & events

Ontdek onze event rooms

Vergaderruimte ‘The Office’

Deze ruimte wordt veelal gehuurd als vergaderruimte. Het is een kleinschalige ruimte met voldoende plek om met een klein gezelschap een bespreking te houden.

Praktische informatie
  • Geschikt voor 10-12 personen
  • Carré opstelling
  • Voorzien van flipboard/whiteboard
  • Beamer optioneel
  • Koffie, thee, water en vlaai optioneel

Offerte aanvragen

Vergader- & presentatieruimte ‘The Lounge’

Deze informele ruimte biedt de mogelijkheid voor vergadering (carré-opstelling), maar ook voor presentaties (theater-opstelling).

Praktische informatie
  • Geschikt voor 14 personen (carré-opstelling)
  • Geschikt voor 25 personen (theater-opstelling)
  • Voorzien van flipboard/whiteboard
  • Beamer optioneel
  • Koffie, thee, water en vlaai optioneel
  • Ook geschikt voor o.a. trainingen, een kick-off en teambuilding dagen

Offerte aanvragen

Vergader- & presentatieruimte ‘The Board’

Deze ruime locatie biedt de mogelijkheid voor vergadering (carré-opstelling), maar ook voor presentaties (theater-opstelling).

Praktische informatie
  • Geschikt voor 24 personen (carré-opstelling)
  • Geschikt voor 40 personen (theater-opstelling)
  • Voorzien van flipboard/whiteboard
  • Beamer optioneel
  • Koffie, thee, water en vlaai optioneel
  • Ook geschikt voor o.a. trainingen, een kick-off en teambuilding dagen

Offerte aanvragen

Diner- en feestzaal ‘The Pit’

In deze sfeervolle ruimte kunt u genieten van een heerlijk diner of feest. Deze zaal is gelegen aan de kartbaan en dichtbij de andere activiteiten. Dat maak deze zaal uitermate geschikt voor bedrijfsfeesten met activiteiten.

Praktische informatie
  • Geschikt voor 38 personen
  • Meer personen? Neem contact met ons op via sales@powerarea.nl
  • Inclusief aparte garderobe ruimte, buffet area en aparte borrelruimte
  • Ook geschikt voor o.a. trainingen en teambuilding dagen
  • Koffie, thee, water en vlaai optioneel

Offerte aanvragen

Feestzaal & evenementehal ‘The Warehouse’

Deze ruimte bevindt zich onze bowling baan hal. De hal biedt plek aan zo’n 200 personen en leent zich perfect als feestzaal, maar ook voor kleinschalige evenementen, zoals congressen, beurzen en productpresentaties.

Praktische informatie
  • Geschikt voor 200 personen
  • Oude fabriekshal met industriële sfeer en centraal gelegen t.o.v. diverse activiteiten
  • Inrichting naar wens

Offerte aanvragen

Presentatie- & Event ruimte ‘Pitstop café’

Het Pitstop café loopt u binnen als u voorbij onze entree bent. Dit is onze reguliere bar waar u vooraf aan een activiteit een drankje kunt nuttigen en iets kunt eten van de kleine kaart. Het Pitstop café is ook beschikbaar voor besloten vergadering, events, presentatie, etc. buiten onze reguliere openingstijden.

Praktische informatie
  • Geschikt voor circa 60 tot 80 personen (afhankelijk v.d. opstelling)
  • Mogelijkheden voor flipboard en/of beamer
  • Koffie, thee, water en vlaai optioneel

Offerte aanvragen

Uw flexibele werkplek

Office for a day!

Bent u regelmatig onderweg en zoekt u een flexibele werkplek in het Heuvelland waar u in alle rust kantoor werkzaamheden kunt uitvoeren? Powerarea biedt flexibele werkplekken waar u, uw administratie kunt afhandelen. 

Praktische informatie
  • Diverse kantoorruimtes beschikbaar met eenvoudige werkruimte
  • Mogelijkheid om uw klanten uit te nodigen op locatie
  • Centrale receptie voor ontvangst van uw klanten
  • Lokaal gelegen tussen Aachen, Maastricht en de regio Parkstad
  • Koffie, thee en water optioneel
  • Mogelijkheid om een vergaderruimte af te huren
  • Mogelijkheden om te huren buiten de reguliere openingstijden

Wilt u meer weten over de ruimte of bent u op zoek naar een ruimte voor meer personen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via sales@powerarea.nl of vraag een offerte.

Combineer uw event!

Meet, eat & Fun

Combineer uw meeting of event met één van onze activiteiten en sluit af met een hapje en een drankje in één van onze horeca gelegenheden.