Algemeen
Reserveren
Binnenkomst
Horeca
Activiteiten
Veelgestelde vragen
Openstaande reserveringen
Heb je nog een reservering openstaan n.a.v. de sluiting of heb je een reservering uitgesteld? Maak dan gebruik van het reserveringsformulier om je reservering opnieuw in te laten plannen. Wanneer je het formulier verzend ga je ook hier akkoord met onze algemene voorwaarden en corona maatregelen.
Voucher van derden inwisselen
Heb je een voucher van een derden partij, zoals Social Deal. Volg dan de reguliere werkwijze, zoals vermeld bij de actie op de website van de betreffende partij. Houdt daarbij wel rekening met de richtlijnen per activiteit, zoals hierboven benoemd. Wanneer je reserveert ga je ook hier akkoord met onze algemene voorwaarden en de corona maatregelen.
Ik heb gereserveerd, maar ben in de tussentijd ziek geworden. Wat nu?
Wanneer jij of één van de andere deelnemers in jullie gezelschap ziek wordt na het plaatsen van de reservering. Stuur dan een e-mail naar hallo@powerarea.nl. De reservering van deze persoon en eventueel andere deelnemers wordt dan op ‘pauze’ gezet en kan op een later moment worden ingehaald. Wij geven geen geld retour.